همکاری دایی با کیروش

همکاری دایی با کیروش




 

 


همکاری دایی با کیروش


تاریخ : پنج شنبه ،
25 فروردین 1390

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: براي کمک به تيم ملي کشورم به طور غيرمستقيم با کي‌روش همکاري خواهم کرد.


علي دايي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه پس از بازي مقابل ذوب‌آهن، پرسپوليس در شرايط بسيار خوبي است و سعي کرده‌ايم تا بازيکنان را براي يک بازي حساس مقابل استيل‌آذين آماده کنيم. متأسفانه وي افزود:ما چند مصدوم داريم که کادر پزشکي در حال تلاش است که اين بازيکنان را به شرايط ايده‌آل برساند و اميدوارم شرايط مهيا شود تا اين بازيکنان در برابر استيل‌آذين به ما کمک کنند.
سرمربي پرسپوليس گفت:‌ تيم استيل‌آذين براي من قابل احترام است من اصلاً نگاه نمي‌کنم که اين تيم در کجاي جدول قرار دارد. شايد سخت‌ترين بازي خودمان را در ليگ بايد مقابل استيل‌آذين انجام دهيم. اين تيم چيزي ندارد که از دست بدهد. به همين دليل با تمام قدرت به مصاف پرسپوليس خواهد آمد.
دايي تأکيد کرد: من به توانايي بازيکنان استيل‌آذين اعتقاد دارم استحقاق اين تيم نيست که در انتهاي جدول باشد. حالا هر شرايطي است من به اين تيم احترام خواهم گذشت و اميدوارم در اين ديدار سخت به هدف اصلي خودمان يعني 3 امتياز برسيم. فقط متأسفانه سامان آقازماني را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم.
دايي در جواب سؤالي که نظر شما در خصوص انتخاب کي‌روش چيست، گفت: همان‌طور که بارها گفتم ايشان نيازي به تعريف و تمجيد من ندارد او مربي تيم ملي پرتغال، رئال مادريد و منچستر يوناتيد بوده است احتياجي ندارد من درباره او حرفي بزنم چون مربي بزرگي است؛ اما باز هم مي‌گويم يک مربي حرفه‌اي و بزرگ نياز به ابزارهاي لازم دارد تا در فوتبال ما موفق شود.
وي در جواب سؤالي که آيا به کي‌روش کمک خواهيد کرد يا خير نيز گفت: من براي موفقيت تيم ملي کشورم و افتخار براي جمهوري اسلامي ايران به طور غير مستقيم با کي‌روش همکاري خواهم کرد هر فرد ديگري هم اگر سرمربي تيم ملي ايران باشد با او همکاري خواهم کرد چون دوست دارم تيم ملي کشورم موفق شود.
دايي همچنين در خصوص بلوکه کردن حساب فدراسيون نيز يادآور شد: اين مسئله به من ارتباطي ندارد که حساب فدارسيون بلوکه شده است يا خير. فدراسيون فوتبال بايد ماليات من را پرداخت مي‌کرد که متأسفانه اين اتفاق نيفتاده است. ديگر به وزارت امور اقتصاد و دارايي ربط دارد که حساب فدراسيون را بلوکه کند يا خير. من با هيچ کسي اختلافي ندارم و قبلاً هم گفتم فقط حقم را مي‌خواهم.
وي درباره اس‌ام‌ا‌س‌هاي تهديدآميزي که در چند وقت اخير بر ضررش در سطح تهران پخش شده است، نيز گفت: اول بايد بگويم اصلاً و ابداً با مشوقين زحمت‌کش و عاشق پرسپوليس هيچ مشکلي ندارم. فقط چندنفر به تعداد انگشتان دست هستند که اينها افرادي سودجو هستند نه مشوقين پرسپوليس. من با اين عوامل مشکل دارم چون دنبال منافع خودشان هستند. يک روز مديرعامل و يک روز مربي را زير سؤال مي‌برند. شما مطمئن باشيد مشوق خوب و با وجدان هم در پرسپوليس وجود دارد که من به آنها خسته‌نباشيد مي‌گويم. شما اين را بدانيد برخي‌ها هستند که مي‌خواهد با شلوغ‌کاري آرامش ما را به هم بريزند که من اجازه اين کار را به آنان نمي‌دهم چون مي‌خواهم پرسپوليس موفق باشد.
دايي خاطرنشان کرد: مثلاً خيلي‌ها دوست دارند بگويند من با کاشاني مشکل دارم اما اين مسئله اصلاً صحت ندارد و ما همه يکدل هستيم تا پرسپوليس موفق شود.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل